BakonySzlalom 2014/1 Beszámoló és eredmények
Bandee 2014.05.07. 20:25
A Bakonyszentlászlói évadnyitó ahogy én láttam, természeseten a kategóriák végeredményét sem hagytam ki ezúttal sem. Osztani ér!
Nagy várakozás előzte meg a Bakonyszentlászlói szlalom sorozat idei nyitó futamát. Az elmúlt években méltán népszerűvé vált BakonySzlalom idén 4 futamon várja a versenyezni vágyókat és persze az érdeklődő nézőket is. Az első verseny május 3-án került kiírásra, és ami sokunkat meglepett, alig másfél nap alatt megtelt a nevezési lista, amiben azért néhány változtatás volt, mert pár versenyző sportszerűen jelezte, hogy nem tud részt venni a futamon, így helyet adva másoknak is. A nyitány egyben a DSZK sorozat része is volt.
Az időjárás azonban sajnos nem volt ezúttal kegyes, mivel hatalmas eső áztatta el reggel a pályát, és a tavasz helyett november közepén érezhettük magunkat. Óvárról indulva sokszor kerültünk komoly esős sávba, és a helyzet a helyszínre érve sem javult. Az első kör nagy részében tartotta magát az esőzés, de olyan 11 óra környékén elállt, igaz melegünk ezután sem volt 
A futam szerencsére nagy baleset nélkül lezajlott, kisebb kicsúszások voltak csak, de ez hozzátartozik a futamhoz. A szervezők ezúttal is kiváló munkát végeztek, a cudar körülmények ellenére szerintem mindenki kellemes szájízzel hagyta el a bányatelepet a 3 kör végeztével. Ezúton is köszönjük nekik a munkájukat, és a versenyzőknek az izgalmas versenyzést és a látványt! Továbbá köszönet Raminak (Vicu nővérének) hogy rendelkezésünkre bocsátotta autóját, és Vicunak és apukájának, hogy segítették a lejutást.
Végezetül pedig következzenek a kategóriák dobogósai:
Az abszolút értékelés első helyét a BMW-vel versenyző Lovász Kornél szerezte meg. A második helyezett a Lada 2101 volánjánál Hock Tamás, míg a harmadik a BMW-vel induló Serdült József lett.
A H1-ben Hock Tomi nyerte az értékelést. A második helyezett a hátsókerekes suzukit hajtó Szalai Gergő „Gergic” lett, aki a mért körei után a közönséget is kellőképp kiszolgálta gumiégetéssel. A másik Suzuki RWD volánjánál pedig Osváth Bence állhatott fel a dobogó alsó fokára.
A H2-ben a BMW-k között az abszolút leggyorsabb Lovász Kornél vitte el a győztesnek járó serleget. A második helyen Serdült József, a harmadikon pedig Lovász Róbert végeztek.
A T1 kategóriát Gyakovácz Balázs nyerte a sárga Trabanttal. A második helyen Véninger István „Dugó végzett ugyancsak a keletnémet márka képviseletében, míg a harmadik Német Dávid lett ugyancsak trabival.
A T2 mezőnyében az épített suzukisoknál Györgyi Gábor futotta a legjobb időt. A második helyen Ungvári Péter, míg a harmadik Frang Krisztián lettek.
A T3 kategóriában ketten indultak. A végeredményben Szász Ákos végzett az első helyen a Peugeot volánjánál, megelőzve a Toyota Starlettel versenyző Gazdag Juditot.
A T4 kategóriát a VW Golf VR 6-al versenyző Nagy Krisztián nyerte. A második helyen az Opel Corsaval induló Jakab Tamás, míg a harmadik helyen a Ford Escort volánjánál ülő Sárközi Róbert végeztek.
Az S1 kategóriában suzukis dobogó született. A kategória győztese Németh Szilárd lett megelőzve Szakonyi Gábort és Németh Imrét.
Az S2 kategóriát Ihász- Kovács Tamás nyerte a VW Golf volánjánál. A második helyen a szintén Golffal versenyző Kovács Krisztián végzett, megelőzve a látványosan közlekedő VW Vento-s Takács Richardot.
A Proto kategóriában ketten álltak rajthoz. Ginovszky Lajos nyerte a küzdelmet a Skoda Buggyval a Trabantos Tánczos Sándor előtt.
|