Az abszolút második helyezett pilótával, Geiger Mátéval beszélgettem az oroszlányi sprintfutamról. Köszönjük a válaszokat a szélsebessen mozgó kereklámpás Lada pilótájának!
Versenyeztél korábban a Pusztavám-Oroszlány közti szakaszon? Amennyiben igen, milyen emlékeid vannak a korábbi versenyekről?
Nem mentünk még rajta most voltunk itt első alkalommal.
Hogy zajlott a versenyre történő felkészülés? Előzetesen milyen eredménnyel lettél volna megelégedve?
Próbáltuk minél pontosabban feldolgozni a pályát, hogy az elejétől lehessen támadni, szerintem egész jól sikerült, tudtunk belőle jókat autózni. Nyerni szeretnénk mindenhol ennyire még sosem volt jó a technika és a csapat, úgyhogy a célunk mindig ez év eleje óta.
A pálya mennyire nyerte el a tetszésetek? Volt esetleg olyan rész, ami különösen tetszett?
Elnyerte szívesen mentünk volna még rajta az utolsó két gyors kimondottan tetszett még lehetett volna találni pár másodpercet és közelebb érni Rolihoz
A szervezéssel mennyire voltál elégedett?
Teljesen elégedettek voltunk. Kimondottan tetszett a szombat délutáni rajt ceremónia.
Nagy csata volt a dobogós helyekért. Milyen érzés belülről egy ilyen adok- kapok szituációt megélni? Mennyire vagy elégedett az elért eredménnyel?
Nekünk nagy ajándék lett a második hely mert a kettes gyorsasági rajt utáni első kikerülős lassítójára nem tudtunk eléggé lelassítani így a végén egy kézifékkel mentettem, amit lehet. A gumikat elkerültük, de a menetiránynak háttal álltunk meg leállt motorral így ott hagytunk tizen pár másodpercet onnantól már nem volt rajtunk nyomás autóztunk ahogy jól esett és nagyon örültünk, hogy a végén sikerült egy második hely.
Most sem fáztunk a versenyen... Mennyire nehezítette meg a dolgotok a hőség az autóban?
Szerintem most tűrhető volt. Meg azért is siettünk, hogy minél előbb lehessen kiszállni
Szép számú szurkoló látogatott ki a pálya szélére. Mennyire doppingol titeket a bíztatásuk?
Sok néző volt szerencsére, így nyilván még jobban szeretne teljesíteni az ember több barátom is eljött és párom is velünk volt ezért nagy volt a bizonyítási vágy
A versenyautódról mit lehet elárulni olvasóink részére?
Bármit nincs titok, csak amiről én sem tudok. 1.6 -os motor, ami Somogyi Lajos keze munkája. Bózsva előtt lecseréltük a webereket injektorra, ebben Galambos Gábor segített és ő is programozta soha semmit nem forgattam még ennyire imádom. A váltót Májkinak köszönhetem, iszonyat pontos nagyon tetszik, Hadik Andrisék féle gátlók vannak benne, Szauer Gergő hídja van hátul alatta. Tavaly év végén lett kész Tiba Ádám barátom építette és Pécsen barátaim fejezték be. Egy válóra vált álom nekem az egész nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki ehhez hozzá segített minden méter ajándék vele
Az idei szezonnal eddig mennyire vagy megelégedve? Még milyen eseményeken tervezed a részvételt?
Nekem az elmúlt 3 év kimaradt, ha ezt tekintetbe venném elégedett lennék vele. Orfű és Bakonya jól sikerült, Bólyba kiestünk. Bózsvával sem lett volna gond, csak reggel kikéstünk Oroszlányba pedig megint hibáztam az elején. Szeretnék leszokni ezekről szerencsére a társak sem mindig engedik meg hogy ilyen hibákkal is nyerni tudjunk, így mindig van hová fejlődni, főleg nekem. Tervbe van a vissza lévő három futam, de Porrog nagyon úgy néz ki, hogy kimarad egy szalma bála miatt, ami megtámadott
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják, segítik a versenyeken történő részvételed?
Párom támogat benne és ez fontos nekem. Barátaim szerelik a kocsit, ami egy hatalmas pluszt ad, hogy bizonyítsak nekik és ha lehet győzelemmel háláljam meg a segítségüket. Csucsu pedig mindenben IS partner így nincs lehetetlen nélküle ez nem lenne. Galambos úrtól is rengeteg segítséget kapunk, amit köszönünk neki. Igazából idén rengeteg segítséget kaptunk barátoktól, hálásak vagyunk érte mindenkinek!!!
Köszönöm a válaszokat! Sikeres versenyzést a továbbiakban is!
Belső videó a páros 6. gyorsasági szakaszáról, melyet köszönünk a Lepold Sportvideó csapatának!