Metabond RS 2018/4 M&B Team kupa - Interjú
Bandee 2018.11.19. 22:27
Kozár Péterrel, a sárga Opel Astra pilótájával beszélgettem az idei utolsó Rábaringes megmérettetésről
Hogy zajlott a felkészülés a szezonzáró écsi futamra? Előzetesen volt valamilyen célkitűzésetek eredmények tekintetében?
A felkészülés gyakorlatilag ugyan úgy ment mint szokott, annyi kivétellel, hogy készültünk egy kicsit a sötétedésre. Mivel ez még idegen számunkra, a sötétben menni verseny tempóban, ezért próbáltunk mindent megtenni az ügyben, hogy ne legyen baj. Az autó egyre jobb, szerencsére azzal nem kellett sokmindent tenni a szokásos karbantartásokon kívül.
Mindkét mezőnybe beneveztetek. Melyik nyomvonal tetszett jobban? Volt esetleg kedvenc részed?
Igen. Beneveztünk, mert ki akartam próbálni a mini rallyt is. Természetesen a hosszabb pályát szeretjük, hogy minél többet mehessünk. A Rábaring a kedvenc pályám, így szerintem nincs olyan szakasza, ami ne tetszene. Bár sajnos a parabolikás szakaszokhoz gyenge az autónk. De azért élvezetes!
A szervezéssel mennyire voltál megelégedve?
Erre egy rövid választ lehet adni: Máté Petiék azt mindig profin csinálják!! 😊
Az elért időeredményekkel és helyezésekkel mennyire vagy megelégedve?
Nagyon 😊 Bár a nagy rallyban, mint mondtam, kicsit gyenge az autónk. De itt is igaz, hogy mi élvezetre megyünk nem időre 😊 Az, hogy a középmezőnyben vagyunk, persze inspirál bennünket😊.
A navigátoroddal milyen volt az összhang az autóban? Van esetleg valami extrán emlékezetes pillanat a versenyről?
Teljesen jó volt az összhang😊 Bár pályát felírni csak futtában tudtunk, mert reggel késve érkeztem a pályára egy kis megfázás miatt. Lázasan betegen nyomtam végig a napot, de végülis nem nekem kellett nagy hangomnak lenni😊.
Szép számú közönség volt kint a pálya szélén. Mennyire doppingol belülről a szurkolók látványa?
Nagyon 😊.Bár sokszor a pályát kell néznem, hogy ne legyen baj. 😉Tetszik a sok néző 😊 Mikor látom hogy integetnek, molinókat raknak ki akkor mindig megpróbálunk egy kicsit látványosan autózni biztonságos kereteken belül, hogy legyen kedvük legközelebb is kijönni drukkolni 😊.
A sötétben történő versenyzés mennyire volt nagy kihívás?
Mivel említettem, nem volt még alkalmam sötétben versenyezni, így próbáltuk kihozni a legjobbat. Kihívás volt, mert foglalkozni kellett volna még a fényszórók állításával, de ez már csak a rajtban derült ki. A gumi lassítók jelentettek gondot, hiszen a fekete gumik beleolvadtak a sötétbe. Izgalmas volt, élveztük nagyon.
A versenyautódról mit lehet elárulni olvasóink számára?
Körülbelül 3 éve folyamatosan építjük fejlesztjük. A motor egy 2000ccm 8 szelepes változat 115 lóerővel. A váltóban rövid végáttétel, illetve egy Gaerbox.hu által készített Torsen sperr van. Fékek Calibra turbóról vannak. A gátlók meg Lindor által készítettek.
Az idei évben még tervezed valahol a rajthoz állást?
Nem. Én azt gondolom idénre ennyi volt. Van még egy meglepetés a jövőre nézve. Ha minden összejön jövőre egy másik autóval szeretnénk menni 😊 Valószínűleg nem a szezon elejétől, de rajta vagyunk, hogy jó legyen 😉.
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják, segítik a versenyzésed?
Általában magam oldom meg a dolgokat, de sokat számíthatok Nagy István barátomra. Illetve páromtól, Zsófitól is sok támogatást kapok, azzal, hogy elviseli ezt a hobbymat. 😊
Köszönjük a válaszokat!
|