Metabond RS 2018/3- Fenesi Autóüveg kupa- Beszámoló és eredmények
Bandee 2018.10.09. 22:14
Rábaringi élményeink és a kategóriák dobogósai egy helyen
Szeptember utolsó vasárnapján a szarvasok mellett a versenyautók is felbőgtek a Sokoró dombság lankái közt. A Máté&Böri Racing Team sprintbajnoksága 30-án folytatódott a Rábaringen. Az écsi pályán nagy csatára volt kilátás, hisz a bajnokságban értékes pontokat lehetett szerezni, és a párosok nem is hazudtolták meg ezen elvárásokat.
Mindannyiunk örömére a jelentkezésre nem lehetett panasz, hisz majd’ 80 autó várta a vasárnap délelőtti rajtot. A mezőnyben megtalálható volt egy népes Lada és BMW armada, de az elölkaparósok is szép számmal megmérettették magukat. Az indulók között láthattunk egy Subarut is, valamint az ex- RTE közönségkedvenc Tajmel Tibor és Somogyi Zoltán alias „Dr. Olaj” is tiszteletüket tették az écsi aszfaltcsíkon.
A futamon csapatunkat 2 fotós és 2 videós képviselte, míg Mázi Feriék ezúttal a szervezésben jeleskedtek. A napnak Vicuval vágtam neki, a szervízpark bejárása után csatlakoztunk Ermexhez és Krisztihez, majd nekivágtunk a pályának. Első körben a hírhedt balos kanyart, valamint az alatta lévő körforgalmi részt vettük górcső alá, ahol a sok szép keresztbemenés mellett egy kiadós perecelést is láthattunk a Subarus párostól. Szerencsére csak anyagi kár keletkezett!
A második gyorsaságira a tesztpálya rész nagy körívét vettük célba, ahol igazán látványos kialakítás várta a résztvevőket. Sok szép fordulás mellett két kétkerekezést is láthattunk Wirl-éktől, valamint Patyi László Corsájától. A harmadik menetre a rajt utáni szűk visszafordítót szemeltük ki, ahol izgalmas fordulásokat, és pár bozótjárást is láthattunk.
A nap végén a büfében ettünk egy ínycsiklandozó hambit, majd a díjkiosztó után elindultunk hazafelé. Köszönjük a látványos közlekedést a résztvevőknek, a kitűnő rendezést a szervező csapatnak. A következő, jótékonysági esemény október 27-én lesz a Rábaringen. A futamon készült képeink megtekinthetőek >>ITT<<. Dió videója >>ITT<< nézhető meg.
Most pedig szokásunkhoz híven fussuk át a kategóriák dobogósait:
Az RS6 mezőnyében és az abszolút értékelésben a BMW-s Ungvári Péter- Leitner Tamás kettős zsebelte be a győzelmet. Másodikként fejezte be a versenyt 4 mp-nyi hátrányban Somogyi Zoltán és Berki-Antal Szandra párosa. A harmadik helyért járó serleget Kecskés Roland és Soós István vihették haza.
Az RS4 kategóriában a narancs Golf legénysége, Biránti Dániel és Borbács Imre zárták az élen az écsi száguldást. Az ezüstérmes pozícióban a BMW-s Pócsföldi Attila- Kaposvári Tamás páros várhatták a díjkiosztót. Harmadikként pedig márkatársuk, a Bertus Balázs- Lovász Tibor duó értek célba.
Az RS3 kategóriában Kállai Tamás és Puskás Loretta győzelmével zárult a versenynap. A Lada 2107-es párost márkatársuk, a körlámpás kék szépséggel versenyző Virág Tamás- Matics Barbara kettős követte az értékelésben. A bronzérmes pozíció bírtokosai a nap végén a Gerendás Ádám- Szekács Alex duó lettek.
Az RS2 mezőnyében a Suzuki Swiftek háziversenyében Tóth Márk és Garzó Attila vihették haza a győztesnek járó kupákat. Másodikként fejezte be a száguldást a Herbling Péter- Kapcsándi Norbert páros, harmadik helyezett lett a Rácz Péter- Szabó Dávid duó.
Az RS1 két Trabantos indulója közül az Ürmös Tamás- Zubó Dávid kettős előzte meg a Stummer Dezső- Barilló Péter párost.
Az MS6 mezőnyében az ifjú Audi-s pilóta, Hadlacki Erik diadalmaskodott. Másodikként fejezte be a száguldást Nagy István az Opel Senatorral. Harmadikként állhatott a pódiumra a fekete Mercedes sofőrje, Kalányos Imre.
Az MS5 kategóriában Tavali Ferenc és a Porsche voltak a leggyorsabbak. Második helyen fejezte be az écsi futamot a BMW-s Szalai Norbert. Harmadikként ért célba Zsejki Szilárd.
Az MS4 mezőnyét a kék Corsával versenyző Patyi László nyerte. A dobogó második fokára a VW Golf pilótája, Kiss László, míg a harmadikra a BMW-s Schultz Gergő állhattak fel a díjkiosztón.
Az MS3 mezőnyében Szabó Milán Máté és Ladája érték el a legjobb időeredményt. Második helyen zárta a napot Fodor Balázs, harmadik helyen ért célba Baranyai Péter.
Az MS2 kategóriában Takács Péter alias „Köpci” diadalmaskodott Leitner Tamás és Tehel Károly előtt.
Az MS1 kategóriában Ürmös Tamás volt a leggyorsabb, megelőzve Szautner Endrét és Stummer Dezsőt.
|