Szezon előtt mondták... 2018- 15. rész
Bandee 2018.03.13. 22:09
Mivel nyakunkon a versenyszezon, ezért idény előtti kérdéseink sora is a végéhez ér. Jöjjön az utolsó 2018-as rész. Köszönjük a mostani és eddigi válaszokat egyaránt!
Kovács István- Lada 2017
Nagyon jó szájízzel gondolok vissza a 2017-es évre, egyben az első évemre. Tavaly kezdtem a versenyzést. Kétszer Bakonyszentlászlón, kétszer Ácson és Kisbéren is sikerült elindulni. Kezdetben nem igazán akarta ezt a szlalomozást a "DEE", mert először hajtókar csapágyas lett, ami után egy teljes motorfelújításon esett át, aztán az első szentlászlói verseny előtti nap délután a hátsó főtengely szimering adta meg magát. Ezúton is köszönet mindenkinek aki részt vett az éjjeli szerelésben és alkatrész beszerzésben. Egy-két óra alvás után már indulnunk is kellet, de ez nem szegte kedvünket és egy élvezetes eseményre gondolok vissza. A kezdeti nehézségek után egy szavam sem lehetett az autóra, mert nagyon jól működött minden az év további részében, de sajnos kasztni erősítés hiányában leszakadt a keresztstabilizátor rúd és az első kör után kénytelen voltam feladni a kisbéri futamot. Ezt az ácsi szlalomig sikerült orvosolni, ami egy élményekben gazdag, dupla nevezéses verseny volt és minden jól is működött. Ezzel zártam az évet. Összességében a versenyek szervezésével személy szerint teljesen meg voltam elégedve, főként a Bakony kupa helyszíneken 😊. Továbbá szeretném megemlíteni, hogy nagyon örülök a K&K rally team megalakulásának, hogy összeálltunk. Folyamatosan gyarapodunk, fejlődünk, segítünk egymásnak. Facebookon nyomon tudtok követni minket 😊. Vissza gondolva az előző évre rengeteg tapasztalatot szereztem és sikerült megfertőződnöm az érzéssel, amiből lehetetlen kigyógyulni. Szóval mese nincs, "folytatni kell". Az idei évben egy 2101-es Ladával vágunk neki a szezonnak, ami már csakis verseny célokat fog szolgálni (A "DEE" utcai, rendszámos volt). A felkészülést nagyrészt a motor építés foglalja magában, aminek még nem értünk a végére, de már közelinek látszik a cél. Az idei évben szintén szlalom versenyek és esetleg egy-két rally edzés van tervben. Tavaly többnyire a középmezőnyben sikerült végezni a H1-ben, de természetesen a tapasztalat szerzés mellett próbálunk majd minél gyorsabbak is lenni. Persze a fő célkitűzés, hogy összeálljon az ezerkendő és sikerüljön vele összebarátkozni.
Godó Tamás- Lada VFTS
Vegyes volt a tavalyi év. A technika is megtréfált 2 alkalommal bennünket és nekem sem sikerült úgy fejlődnöm, visszarázódnom mint terveztem. 5 azaz öt navigátorral csináltam végig a tavalyi évet igazából bár nagyon jó volt a hangulat a kocsiban és a változatosság gyönyörködtet, mint tudjuk, de nem feltétlenül válik a fejlődés hasznára. Az autó amúgy teljesen összeállt. Tette a dolgát. Az autó most kap egy új külső fóliát egy új színnel. mert bár szép a fekete de nyáron 40 fokban fekete overálban miközben közel 60 fok van az autóban nem annyira jó a kedv odabent.Épül idén egy másik autó a fejlesztési erőforrásokat már arra fordítom. Ez az autó így komplett. Idén teljes rally2 szezont fogunk menni Tóth Szabi barátommal a jobb1-ben. Egy két külföldi versenyt is megcélzunk idén is.
Balla Tamás- BMW M3
Nekünk tetszett az előző év, bár kicsit viharosra sikeredett ugyan, és a kategóriában sem voltunk túl sokan, de jókat csatázhattunk. Idén is marad a jól bevált BMW. A technika nagyjából összeállt, nagyon várjuk a szezonnyitó Eger Rallyt. Idén is az ORC-ben indulunk, minden versenyen szeretnénk elindulni, reméljük népesebb kategóriában.
Mile Bence- Honda Civic
Az elmúlt pár évben sajnos folyton háttérbe szorul a szlalomversenyzés számomra. Egyetem, munkahely, valamint más egyéb dolgok miatt. A korábbi évekhez képest viszonylag nagy invesztálás előzte meg a szezont, így a remények is nagyok voltak, bár az autó továbbra is a legszériaközelibb volt az épített kategóriában. A szezonnyitó devecseri futam ígéretes volt, nagyon jó eredménnyel zárult az egyik legélvezetesebb pályán, amin csak versenyeztem. Ezt viszont folyamatos mélyrepülés követte. A júniusi szentlászlói futamon fogalmazódott meg bennem, hogy nem kívánok a jelenlegi felállásban vergődni 1-2 dobogós helyért a sokkal nagyobb költségvetéssel rendelkező versenytársak ellen. Elhatározásomat véglegessé tette, hogy a szeptemberi ácsi futamon kis híján összetörtem az autót, illetve a hátsó futómű is kiszakadt... Szoros meccsben (1 ponton múlt), de végül meglett a Dunántúli Szlalom Kupa kategória 3. helye. Idén pár Győrhöz közeli versenyen fogok indulni kölcsönautóval, hogy mégse essek ki teljesen a versenyzés világából. Szentlászlón jó lenne a bajnokságban résztvenni, talán Ács is szóba jöhet, de a DSZK-ban biztosan nem kell velem számolni. Az autó ha úgy nézzük készen áll az első bevetésre (03.31. Bsztlászló), ami nem azt jelenti, hogy tökéletesen fel van készítve, csak szimplán már nem lesz rá költve. Tervben van, sőt már az alapok is megvannak a következő versenyautómhoz, ami minimális költségvetésből szeretne a leggyorsabb lenni eszement ötletek segítségével, de ezekről korai lenne írni. Talán év végére lesz belőle valami, vagy inkább jövőre... Mint minden, ez is csak pénz és idő kérdése. De mindkettő másra van szánva jelenleg. Köszönöm a felkeresést! Sikeres felkészülést kívánok mindenkinek a szezonnyitás előtti nagy hajrában!
Lennert József- Suzuki Swift
Először is köszönöm a Nyilas Róka Sportvideónak a fotókat, és a megkeresést. 2017 az az életem első verseny szezonja, amelyet 2 minuszolással abszolváltam, túlnyomó részben nagy öröm forrás volt, igaz sajnos volt olyan verseny amelyen a kategóriában egyedül vettem részt, bár így is nézve az időmet, adott néha egy kis önbizalmat. A kategóriát, mivel a legtöbb versenyen én vettem részt megnyertem, de kategória váltásra szántam el magamat, és ezzel át is térnék a szezon előtti felkészülésre. Ismerőseimnek, és név szerint Ender Attilának nagy köszönetet mondva be tudtam szerezni egy BMW E46 325ci-t amelyet kedves haverjaimmal bal kormányosra, és verseny autósra próbálunk alakítani, és ezzel a szörnyeteggel próbálom túl élni a versenyeket, megpróbálom azért tempóban tenni, de ebben a kategóriában is ügyesek a pilóták, és én most kezdem. Ezzel át is térnék a 2018 as terveimre, most kiegyeznék azzal a dologgal, ha a második versenyre nem compact-ként kell neveznem az autóm hossza szélessége, és formája sem változna. Sajnos egy focis sérülés miatt épp fekvő gipszben mulatom a lassan múló perceket, és épp ezért nem tudom melyik verseny lesz az első, de mindenféleképp DSZK-ba nevezni szeretnék, Locargo kupákon is, és a tavalyi évtől kezdve a nagy szerelmemen a BAKONYSZLALOMON. Köszönöm mindenkinek aki végig olvasta. Sok sikert mindenkinek, és remélem majd én is valamikor kilincsel előre fogok közlekedni.
|