ORB Veszprém Rallye 2017- Interjú
Bandee 2017.07.16. 20:12
Schmidt Ádámmal, Balla Tamás navigátorával beszélgettem a veszprémi OB futammal kapcsolatban
Korábban milyen élményeid voltak a veszprémi gyorsaságikkal kapcsolatban? Mennyire szereted ezeket a murvás, lőtéri pályákat?
Életemben először voltam bármilyen formában Veszprémben bár egy Mikulást szétfagyva megnéztem . Nekem nagyon tetszett főleg úgy hogy jó volt a sofőröm , akivel szintén most mentem először.
Az előkészületek hogy zajlottak a "magyar Akropolis Rallye"-ra? Előzetesen milyen célt tűztetek ki eredmények tekintetében?
Balla Tamás intézett mindent, és a szerelő brigád Andó Laci személyében készítette fel a kocsit, eredmény hát elsőre?! új sofőr, új navigátor összeállítás csak próbának szántuk hogy tudunk e együtt dolgozni és úgy néz ki sikerült a 4-es kategória 1 hellyel ez meglepetés volt. Bár Tomi ment itt már többször de volt ahol a por miatt nem igazán látott és nagyon fontos volt nagy tempónál hogy pontos legyen a navigátor .
A pályák mennyire nyerték el a tetszésetek? Volt esetleg kedvenc részetek a két versenynap során?
Nekem az első napi pálya tetszett a legjobban elejétől a végéig. Másnap volt egy gyors rossz guminyomás miatt csúszkálós és kalandos volt de lehoztuk a kocsit egyben szerencsére
A szervezők munkájával mennyire voltatok megelégedve?
Semmi gond nem volt a szervezéssel, csak az általános ami soha nem sikerül nagyon nagyon rövid volt az etap idő, persze aki késett jóváírásra került, de soha nem sikerül az ideális időt eltalálni, és ami bosszantó volt hogy ezt sok ember jelezte is és nem változtattak rajta csak mikor megvolt a gond .
Az időjárás sem volt egyszerű, a jégesőtől a kánikuláig volt itt minden…. Ez mennyire nehezítette meg a dolgotokat?
Szerencsére mi pont elkerültük az esőt , és átvészeltük a szervízparkban, a másnapi kánikula pedig nem volt túl jó igen csak nehezítette a koncentrációt, de megoldottuk
Az autón belül milyen volt az összhang? Hogy sikerült az összerázódás?
Azzal nem volt gond , szerencsére igen alkalmazkodó vagyok, hogy az elmúlt időbe sok mindenki mellett ültem így ezzel nem volt probléma, és ezt Tomi is alátámasztotta.
A kategóriában mennyire volt nagy a küzdelem? Volt akinek az idejét kiemelten figyeltétek?
Sajnos mindenkinek, aki ellenfél volt, voltak technikai problémái így az elején nagy előnyük lett így csak jót és hibamenteset kellett autózni sajnos.
Korábban több évig navigáltál Ladában. Mennyire ad más feelinget belülről egy BMW, mint az orosz típus?
A Lada egy más világ én nagyon szerettem más a tempó a mozgása és az én véleményem hogy jobb a Lada, de a BMW tempóban és persze sofőrből is új élményeket ad és fejlődni is tudok ezáltal.
A veszprémi autóról mit lehet dióhéjban elmondani olvasóink számára?
Ez egy E36 M3 frankó Reiger gátlókkal VEMS-el és kb. ennyi, ami extra a kocsiba, ja meg egy jó sofőr is van benne.
Idén még milyen versenyeken tervezed a rajthoz állást?
Ha minden összejön akkor Baranya Mecsek Budapest tehát mindegyiken szeretnék menni csak az aktuális sofőrtől függ!!! Ezek közül az augusztusi Baranya kupa már biztosnak tekinthető!
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatták, segítették a veszprémi indulásotok?
Első sorban a család , és a barátok no meg a szervíz Andó Laci személyében mert nélküle nem ment volna a bömbi .
Köszönjük a válaszokat!
|