R-CUP Challange Királyszentistván 2022- Interjú
Bandee 2022.11.11. 21:56
A Lada VFTS pilótája, Szabó Attila osztotta meg velünk királyszentistváni élményeit
Királyszentistván, mint helyszín mennyire volt ismert számodra a verseny előtt?
Hallottam róla, de még nem voltam szerencsém indulni ezen a szakaszon.
A mostani futamra hogy zajlott a felkészülés? Előzetesen milyen eredménnyel lettél volna elégedett?
A futóművet kicseréltem, folyamatos fejlesztés alatt áll az autó. Tesztelni sajnos nem tudtam előtte. Tavasszal volt egy szinkron verseny Szabadszálláson az FRT rendezésével. Az is nagyon tetszett, meg a Királyszentistváni is. Még a gyári motor van az autóban, ezért nem számítottam jó eredményre. Eddig a féket, futóművet és az erőátvitelt csináltam egyedül, szponzorok nélkül. Versenyről-versenyre igyekszem jobbá tenni az autót.
A murván történő versenyzést mennyire szereted? Nagyon más vezetési technikát igényel, mint az aszfaltos felület?
Nagyon tetszik a murva, teljesen más, mint az aszfalt, ezért másképp is kell irányítani az autót. Sajnos az átbeszélő nem volt jó, ezért emlékezetből kellett menjek.
A kijelölt nyomvonal hogy tetszett? Volt esetleg kedvenc részed a szakaszon?
Nagyon tetszett a pálya nyomvonala. Technikás és szűk részek is voltak benne. Azok tetszettek a legjobban.
A szervezők munkájával mennyire voltál elégedett?
Teljesen rendbe volt minden. Nagyon korrekt volt verseny után a bónusz körök lehetősége.
A ködös- taknyos idő mennyire nehezítette meg a dolgod a volánnál?
Az első körben fentmaradt a sisakon a "napellenző", az jobban zavart.
Szép számú közönség látogatott ki a pálya mellé. Mennyit jelent számodra a biztatásuk?
Nagy élmény volt. Jó volt látni a rengeteg nézőt- szurkolót. Jól esett. A szervizparkaba is odajöttek páran. Megnézték közelebbről az autót.
A versenygép hogy bírta a nap megpróbáltatásait?
Szerencsére nagyon jól. Álltalában mindig van valami apróság, most sem volt másképp. Volt egy kis benzin folyás a karburátorból, de sikerült hamar megjavítani.
A versenyautóról mit lehet elárulni olvasóinknak?
Gyári motor, Gál vezérmű tengely, acél lendkerék, szinter tárcsa, csörgős kuplung, tolós váltó ötödik helyén egyes. Speer 5.1-es áttétel. 4-2-es leömlő nem kasznivágos, 60-as rendszer Proex dobbal. KYB ultra sr gátlók. A Királyszentistváni versenyre Koni állítható gátlókat raktam előre meg hosszabb rugókat.
Idén még tervezed valahol a rajthoz állást?
FRT versenyeken szoktam indulni. Most vasárnap is lesz verseny a Kalocsai repülőtéren. Azon is indulok.
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják, segítik a versenyeken való indulást?
Sajnos nincsenek támogatóim. Várom szponzorok, segítők jelentkezését. Szeretném megköszönni navigátoromnak Zákó Sándornak a versenyeken való szereléseket, segítséget.
Továbbá Orosz Zsoltinak, Lipták Sándornak -Lipinek, Varga Péternek-Bitangnak, az FRT csapatának és barátaimnak a sok segítséget.
Köszönjük a válaszokat, élvezetes és sikeres versenyeket a továbbiakban is!
|