Metabond kupa 2021/3- KMI kupa - Interjú
Bandee 2021.06.21. 21:22
A piros kereklámpás pilótáját Fehér Ádámot kérdeztem a Rábaringen rendezett futamról
Hogy zajlott a felkészülés az écsi versenyre? Előzetesen volt valamilyen célkitűzésed eredmények tekintetében?
Az autón annyi változtatás történt, hogy a 40es wébereket lecseréltük 45ösökre, ezenkívül nem kellett hozzányúlni a kötelező szervízeken kívül. Hálistennek eddig hibátlanul működik az autó. Én idén kezdtem el a versenyzést pilótaként, előtte csak a navigátor ülésben ültem 1-2 évet. A 2. fordulón sikerült kategória 6. Időket autózni így a mostani versenyen is próbáltam ezekre az időkre törekedni-több kevesebb sikerrel.
A Rábaringet mennyire kedveled, mint helyszínt? A mostani nyomvonal hogy tetszett?
Nagyon szeretem a pályát, Magyarországon szerintem jelenleg az egyik legjobb amatőr rally itt van, reméljük még jó sokáig. A mostani pálya különösen tetszett főleg a gyors rész a parabolikán, azt nagyon élveztük.
A szervezéssel mennyire vagy elégedett?
Megvagyok elégedve vele teljesen és köszönjük szépen innen is a szervezők munkáját. Az, hogy két naposak lettek a versenyek különösen jót tett szerintem. Azóta gyakorlatilag nulla csúszással mennek a gyorsaságik.
Az elért időeredményekkel és helyezéssel mennyire vagy kibékülve?
Nem teljesen vagyok elégedett. Sajnos nem tudtam teljesen ott lenni fejben a versenyen és ez látszott is az időeredeményeken.
Az autón belül milyen volt az összhang? Mennyiben más érzés, mint korábban fordított szereposztásban? 🙂
Az tökéletes, úgy tűnik bárhogy ülünk jól működik a dolog. 😃 Általában jóhangulatban telnek a gyorsasági kilométerek, sokszor előfordul röhögés az autóban az itinerbe csempészett vicces megnevezések miatt… 😃
Végre ismét lehetnek nézők a pálya szélén. Mennyire motivál a szurkolásuk?
Nagyon örülök neki, így az igazi ez a sport a nézőkkel együtt, hihetetlen jó érzés mikor csápolnak az emberek, talán ez a legjobb az egészben. És általában ilyenkor nem is bírom ki, hogy kicsit ne nekik autózzunk.. 🙂
Az autó hogy bírta a verseny megpróbáltatásait?
Lekopogom, de gyakorlatilag csak a kerekeket és a futóművet húzzák le a srácok minden gyorsasági után. Eddig hibátlanul működik, pedig volt már vele pár rizikós helyzet az eddigi 3 versenyen.
Az autóról mit lehet elárulni olvasóink számára?
1.6 os a motorja duplakarburátorral. Van alatta egy széles futómű 4 Bilstein gátlóval. Csináltattam bele egy új váltót és difit. Gyakorlatilag teljesen új az autó ez a 3 verseny van benne, illetve a motort bejárattam előtte.
Az idei évben hol tervezed még a rajthoz állást?
Itt a Rábaringen teljes szezont szeretnék menni, remélem sikerül teljesíteni. Ezen kívül a Királyszentistváni R-cup-on szerettem volna menni, de úgy néz ki az annyira sűrű hét lesz, hogy nem tudok menni.Év végén Mikulás rallyn mindenképpen szeretnénk menni, mint minden évben Bálinttal az eredeti felállásban.
Végül, de nem utolsó sorban kik segítik, támogatják a versenyzésed?
Nagyon sokat köszönhetek a Tasz Racing Team csapatának, Manáda Catering Kft-nek az összes szerelőnek, akik önzetlenül segítenek bármilyen meleg vagy hideg van. Ez mellett Kosztolányi Lacinak is köszönöm a sok segítségét. De legfőképpen Tábori Bálintnak kell köszönetet mondjak, aki annyi munkaórát dolgozott az autómon és annyiszor segített ki, hogy felsorolni se lehetne, ezért nagyon hálás vagyok neki, innen is köszönöm Neked.
Köszönjük a válaszokat, élvezetes versenyzést a továbbiakban is!
Én is köszönöm a megkeresést!
|