Bornapi Ezerjó Szlalom 2019- Beszámoló és eredmények
Bandee 2019.11.03. 21:01
Bokodi élményeim rövid ismertetője, melyből a kategória dobogósok sem maradtak ki
Itt Észak-nyugat Dunántúlon sokunkat jól eső nosztalgia hatja át az Ezerjó kupa hallatán. Rengeteg izgalmas, emlékezetes rallye verseny jut eszünkbe Tódori Tibor és csapata által szervezett sorozatról, melyet egy-egy sztori kapcsán sokszor felelevenítünk. Személy szerint nagyon örültem a hírnek pár hete, mikor felvetődött egy nosztalgia szlalomverseny gondolata a szervező által, és bíztam benne, hogy sikerül megszervezni eme barátságos megmérettetést.
Végülis összejött megfelelő számú érdeklődő, így a szlalom sem maradt el sokunk örömére. A megmérettetésnek Bokod község adott otthont, ahol egy nagy poros- betonos placc és egy technikás nyomvonal várt a résztvevőkre. Összesen 41 autó várta a rajtot, de többen dupla nevezéssel éltek, hogy duplán élvezhessék a pálya és sebesség nyújtotta élményeket. Volt a résztvevők között rutinos pilóta, és ifjú titán, épített versenyautó és utcai élményosztó egyaránt.
Egyedül indultam útnak a futamra, ahova szinte a rajt pillanatába érkeztem. Egyből célba vettem a pályát, és igyekeztem minél több képet készíteni a résztvevőkről a kijelölt nyomvonal minden szegletéből. A pilóták szépen, pörgősen teljesítették a köröket, igaz néha egy-egy rumli akadt, ahol némi pályarendezésre szükség volt, de nagyobb mentésre nem volt szükség.
Délben volt lehetőség egy finom ebédet elfogyasztani, majd délután ismét élesnek kellett lenni, hisz sokszor nüanszok döntöttek egy-egy helyezés sorsáról. Az időjárásra sem panaszkodhattunk, a vénasszonyok nyara bőven kitartott. Jó volt sok régen látott ismerőssel összefutni, váltani egy-egy szót. Sajnos, mivel nap végén egy díjátadóra is hivatalos voltam a harmadik kör végén el kellett indulnom, de azért így is igyekeztem minél több képet készíteni az eseményről, melyeket >>ITT<< megtekinthettek. Összességében úgy vélem, senki nem bánta meg, aki a helyszínen izgulta végig az eseményeket. Köszönjük Tibi bá’-nak és csapatának a szervezést, reméljük minél hamarabb lesz még hasonló futam!
Most pedig tekintsük át a dobogósok sorát:
Az abszolút győzelemnek a helyi pilóta, Oberling Krisztián örülhetett Suzukija volánjánál megelőzve a Toyota MR2 pilótáját, Balogh Eleket és a Mazda 6 sofőrjét Nagy Albertet.
Az S1 kategóriában egyedül a Trabantos versenyző, Horesta József állt rajthoz, és az abszolút 15. helyen fejezte be a küzdelmet.
Az S2 mezőnyében a Honda Civiccel induló Tyechlár Zsolt diadalmaskodott, megelőzve az egyazon Suzukival induló Matúz Zoltánt, és Furtenbacher Gyulát.
Az S3-ban a kék Peugeot ügyeskezű pilótája, Stoll Ádám vehette át a győztesnek járó serleget. Másodikként ért célba a piros Ford Pumával Filkorn László.
A H1 kategóriában a BMW-s Lipóczky Dániel nyerte a küzdelmet, megelőzve Fekete Patrikot. A harmadik helyezett a Ladás pilóta, Szloboda Milán lett.
A H2 mezőnyében Balogh Elek és a Toyota MR2 lettek a leggyorsabbak. A második legjobb időeredménynek az E30-as BMW pilótája, Her Bence örülhetett, míg a harmadik pozícióban a látványra is jócskán adó Décsei Krisztián zárta a bokodi porolást.
A T2 kategóriában Oberling Krisztián és fehér Suzukija voltak a leggyorsabbak. Második helyen ért célba Méreg Attila Suzukijával, a harmadik helyért járó kupát pedig a Citroen Saxoval induló Csóra Dominik vehette át.
A T3 győzelmének a Mazda 6-al versenyző Nagy Albert örülhetett. Méreg Attila itt is megmérettette magát élete első Suzukis versenyén, és ebben a kategóriában is a második helyért járó serleget vihette haza az ifjú pilóta. A kategória harmadik helyén a Mazda 323-al induló Bakk László ért célba.
A Proto autók versenyében a bordó Escort házi meccs döntött az első két hely sorsáról, végül Leszkoczki Krisztián – Horváth Mihály lett a végső sorrend. A harmadik helynek a Ladával induló Schattinger Szilárd örülhetett.
A Női kategóriában egyedül Filkorn Krisztina indult, aki ügyesen teljesítette a távot.
|