Bakonyszentlászló Szlalom 2019/4.- Interjú
Bandee 2019.10.30. 19:16
A H1 kategória második helyezettje, az ifjú Ladás pilóta Kovács István volt riportalanyom a bakonyszentlászlói szezonzáró verseny kapcsán
Milyen emlékeid vannak a bakonyszentlászlói versenyekről a korábbi évekről?
Szentlászlón láttam életemben először szlalom versenyt, de azonnal meg is fertőzött a környezete és atmoszférája. Természetesen itt is indultam először versenyen 2017 elején. A tavalyi évben is többször el tudtunk indulni több, kevesebb sikerrel, tehát azt lehet mondani, hogy szeretjük nagyon a rendezvényt 😊
A mostani futamra hogy zajlott a felkészülés? Előzetesen volt valamiféle célkitűzésed az eredmények tekintetében?
Mivel az utolsó rábaringi verseny után egy hétvége szünetünk volt csak, úgy voltunk vele, hogy ha egyben marad az autó, akkor indulunk. Tehát most nem igazán tudtunk rá készülni. Eredmény szempontjából nem álltunk görcsösen a dologhoz, mert az idei évben a mini sprint bajnokság volt a fő célkitűzés. Persze dupla nevezés révén az első 3 körben próbáltam sietni, de nagyon jó volt ez így év végére
A szezonzáróra kijelölt nyomvonal mennyire nyerte el a tetszésed? Volt esetleg kedvenc része számodra a pályának?
Elég tempós pályát sikerült most összerakni, de szerintem mindig nagyon jól kitalálják a szervezők a nyomvonalat. Ez alkalommal sem volt másképp.
A szervezéssel mennyire voltál elégedett?
Gördülékeny, profi lebonyolítás, mint mindig. 😊A szervezők előtt ismét le a kalappal!
Az elért időeredmények és a végső helyezésed hogy értékelnéd?
Természetesen még most is rengeteg hibával versenyeztem, amin folyamatosan próbálunk javítani, de a végeredménynek örültünk, hiszen korábban még a Bakonyban nem állhattam fel a dobogóra.
Idén főként a Rábaringen láthattunk versenyezni. Mennyire más a Mini sprint mint egy szlalomverseny?
Véleményem szerint teljesen más kvalitásokat kíván meg vezetéstechnikai szempontból is és az autó szempontjából is a kettő. Sokkal tempósabb egy mini sprint, viszont ez nagyobb kockázatot is jelent. 😊
Szép számú közönség látogatott ki ezúttal is a pálya szélére. Mennyire doppingol versenyzés közben a szurkolásuk?
Ez az igazi "rally feeling", amit a pálya szélén állók pontosan tudnak és át is éreznek. Enélkül mit sem érne az egész. Ezúton is köszönöm a sok biztatást, szurkolást!
A technika hogy bírta a verseny megpróbáltatásait?
Sajnos az első körben bent ragadt a váltó harmadik fokozatban és emiatt sikerült is eltörnöm a kulisszát. Szerencsére a hazaiak kihúztak a bajból és folytatni tudtuk a versenyt. Ezúton is köszönöm Rotaridesz Gábornak a megmentő alkatrészt!
A versenygépről mit lehet olvasóink számára elárulni?
Igazából semmi sem titok az autóval kapcsolatban, akinek konkrét kérdése van bármivel kapcsolatban, szívesen válaszolok 😊. A baleset után, sajnos majdnem egy új autót kellett építenünk röpke 1 hónap alatt. Hihetetlen összefogással, de sikerült össze rakni. Bíztak bennem a srácok, a bukásom után is és mindent megtettünk annak érdekében, hogy folytatni tudjuk a szezont.
Idén még tervezed valahol az indulást?
A Bakony szlalom volt idén az utolsó, úgyhogy lassan neki állunk szétszedni az autót 😊.
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják/segítik a versenyzésed?
Fő támogatóm Édesapám, aki mindenben segít, amiben csak tud. Továbbá kis csapatunk a K&K rally team. Ezúton is szeretném megköszönni az egész éves segítséget a csapatnak, valamint Kohuth Károlynak külön köszönet a profi kasztni munkáért és mindenért, amit értem tettetek.
Köszönöm a válaszokat!
|