Hirek a pálya mellől : A Büszke Sas a Rábaringen is szárnyal- Takács Péter "Köpci" volt riportalanyom |
A Büszke Sas a Rábaringen is szárnyal- Takács Péter "Köpci" volt riportalanyom
Bandee 2019.10.01. 20:00
Takács Péter "Köpci" a szlalomversenyek sikereit a Metabond kupa mini sprint sorozatában is lemásolja. A villámgyors Suzukis pilótát kérdeztem écsi élményeiről.
Milyen emlékeid vannak korábbról a Rábaringről? Mennyire szereted az écsi versenypályát?
Amióta az écsi pályáról hallottam már nagyon sokszor voltam ott az elmúlt 10 évben ilyen olyan szlalom vagy gyorsulás versenyen, de a minisprint sorozat az kiemelkedik a többi közül, mert nagyon jó és hosszú pályán elengedik a szlalomos autókat.
A Máté&Böri csapat által szervezett rendezvényekkel mennyire vagy elégedett?
Teljesen. Igaz, hogy gyorsan teljen a nap a 150 feletti létszám miatt érdemes kétszer nevezni, de így a verseny kilométer is megvan legalább aznapra. Rugalmas rendezőknek ismerem őket itt ott van azért hiba, amit én máshogy csinálnék, de teljesen jól kezelik a dolgokat.
A mostani futamra hogy zajlik a felkészülés? Előzetesen milyen eredménnyel lennél elégedett?
Nálam a felkészülés úgy zajlik, hogy az előző futam "Kisbér" után az autót átnéztem betettem a helyére és csak szombaton felgurítom a trélerre és kész is, én nem szeretek az utolsó pillanatokban kapkodni, szerelni. Eredmény ez egy jó kérdés? Ha a technika szeretné akkor az abszolút 1-3 hely a cél minisprinten. Rajtam nem fog múlni 😊
A mostani nyomvonal előzetesen hogy tetszik?
Nekem nagyon bejön lesz tempó bőven dehát ezért megyünk 😊
Az őszi időjárás megtréfálhatja a mezőnyt. Te száraz vagy nedves körülményeknek örülnél jobban?
Mindenképp szárazon szeretnék menni, de ha esik az mindenkinek rossz lesz, ami biztos az ablaktörlőket elviszem magammal és így nem fog meglepetés érni.
Mennyivel más egy mini sprintes futam, mint egy szlalomverseny? Mennyire igényel más vezetési technikát a mini sprint?
Szlalomon csak egyesben megyek max a 2.-at kell használnom és így a tempó is kisebb, addig a mini sprinteken akár 5. végéig is el kell húzatni a kocsit, ami már 160-170 km/h felett van egy olyan autóban, mint az enyém. Ez a tempó már azért beszarás, sokkal jobban kell figyelni, hogy meg tudj állni, mert a Rábaringi pálya azért, ha hibázol akkor az autó TK lesz és én sem szeretném újrakezdeni az autóépítést.
A versenyautóról mit lehet elárulni olvasóinknak?
Mindent 😊. Kb 10 év alatt érte el a jelenlegi formáját és a technikáját, ami benne van: Autó: Büszke SaS Motor G13B 1298ccm GSXR 1000 pillangósorral egyedi vezérműtengelyekkel Váltó: Hamsa féle egyedi kiosztás H kapcsolású tolókerekes váltóval. Futómű teljesen egyedi fejlesztés módosított bekötési pontok, egyedi rugóstag és csonkállvány Versenykész súly: 560 kg
Az idei évben még milyen rendezvényeken tervezed a részvételt?
Rábaring, Bakonyszentlászló, és kíváncsiságból elmegyek Nov. 3-án a szabadszállási versenyre, ott még nem voltam és kíváncsi vagyok rá
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják, segítik a futamokon történő részvételt?
Támogatóim :RMS , www.tuningaruhaz.hu , Vujovich Tuning , Thury Gumiszervíz
Köszönöm a válaszokat!
|