Kisbér Szlalom 2019- Interjú
Bandee 2019.08.21. 21:39
A Női kategória állandó és eredményes résztvevőjével, Nagy Veronika Zsuzsannával beszélgettem a kisbéri szlalom kapcsán
Milyen emlékeid voltak a korábbi kisbéri viadalokról? Mennyire kedvelted meg korábban a téglagyári pályát?
Korábban komolyan tartottam a pályán lévő tereptárgyaktól, mivel lábon közlekedem. Ez a pálya mindig mindenkinek tartogatott meglepetéseket azt hiszem.
A mostani futamra hogy zajlott a felkészülés? Előzetesen volt valamilyen célkitűzésed az eredmények tekintetében?
Kivételesen erre a versenyre volt felkészülés. Mile Bence jóvoltából a lövői verseny után a Suzukiba végre új váltó került a kb. 1 éves küzdelmek után, illetve a kuplung is cserélve lett. A verseny reggelén kaptam vissza az autót, amelyről megállapíthattam Kisbérre menet, hogy a fékkel is kellett volna foglalkozni... mivel csak hárman neveztünk a végeredmény borítékban volt. Az első kör előtt Judittól azt a feladatot kaptam, hogy 3 perc alá menjek. Ez teljesült a teljesen ismeretlenül viselkedő technikával is.
A mostani nyomvonal mennyire nyerte el a tetszésed? Volt esetleg kedvenc részed a pályán?
Méltányoltam, hogy nem voltak veszélyes farakások a pályán és azt se bántam, hogy a verőfényből nem kellett a sötét épületbe menni. A pálya gyors és egyben technikás is volt. Igényelte az erőt és a figyelmet is. Leginkább a 3 kört élveztem, ahol büntetlenül tesztelhettem az új konstrukcióm, hisz a 2 helyezésem biztos volt már. Az első versenyem volt, ahol élveztem a kézifékes fordítókat. Mondjuk ezek kissé túlzottak lettek, de megtapasztalhattam a lendületet és a kocsim erejét. Az új váltóval már van elég tempó és lendület a pontosságon kell még dolgoznom.
A szervezéssel mennyire voltál megelégedve?
A bakonyiak mindig profik. Rutinos versenyzőként pedig tudom a feladatom.
A viszonylag nagy hőség mennyire volt nehezítő körülmény a száguldás során?
A hőség nem viszonylag volt nagy. Brutális volt. Nagyon elfáradtam már a rajt előtt. De legalább nem fáztunk De inkább legyen meleg, mint eső. Az a társadalmi életet rombolja le. És természetesen messze nem csak versenyezni megyek. Számomra a közösség a leginkább vonzó.
Ült valaki a Suzuki navigátor ülésében? Ha igen, mennyire élvezte a száguldást?
Sajnos a gyerekem legnagyobb szívfájdalma, nem engedték ifjú korára tekintettel beülni. Már egyedül oldom meg a feladatokat
Az autódról mit lehet elárulni olvasóink számára?
Suzi még mindig eskü gyári 1.3as. A 92-es kiadáshoz képest 1 éve kapott egy sima széria szervokormányt, most pedig a hosszú áttétes szétesett váltó helyett egy 1.0 kiadásét. Az egyetlen változtatás az ültetőrugó, amely egy Suzuki esetében alapfeltétel a tengeribetegség elkerülésére.
Az idei évben még milyen futamok vannak betervezve?
A dupla veszprémi és a szentlászlói. A DSZK végeredménye papíron eldőlt már csak azonos számú versenyen kell megjelennünk Judit barátnémmal. A Bakony kupa sorsa is hasonló.
Végül, de nem utolsó sorban kik segítik, támogatják a versenyeken történő indulásod?
Hát röviden senki, ha a szponzorokat kellene sorolnom. A legfőbb szervízesem a kisebbik fiam és persze minden figyelmesebb férfitársam is felajánlja a segítségét, szerszámát aki épp körülöttem van. A széria Suzukis különítmény és a Toyota Starletesek leginkabb: Imi, Judit, Zoza és a Mile fiúk.
Köszönöm a válaszokat!
|