Ismét kaptunk belső kamerás felvételeket a Rábaringről, és nem tartjuk magunkban a látványos anyagot...
Az első videónk szereplői Békési Lajos, navigátora Horváth András és persze elnyűhetetlen versenyautójuk. A Lada 2107 lelkes legénysége az évadzáró futamon is harcba szállt a stopperórával, a minél jobb eredmény reményében, hiszen a kategória pontversenyében az utolsó futam előtt is akadtak jócskán kérdőjelek. A tempós és élvezetes versenyzésnek köszönhetően a kategória második, valamint a Lada kupa harmadik helyén sikerült célba érni. Lássuk, hogy szelte az écsi aszfaltcsíkon a versenyparipa Békési Lajossal a volánnál.
Második felvételünk során a hátsókerekes kategóriából az elöl kaparósok mezőnyébe nyargalunk, méghozzá Furtenbacher Gyula piros kocka Swiftjébe. A pilóta a kőkemény Suzukis mezőnyben indult harcba a másodpercekkel Nerhaft Bencével a jobb1-ben. A tempós csapatás eredménye egy kategória 4. hely és megannyi élmény lett. Nézzük, hogy teljesítették a Rábaringen kijelölt nyomvonalat az első körben.
A következő videónk során is maradunk a típusnál. Rácz Péter, alias "Vigyori" és navigátora, Szabó Dávid versenyben voltak a 2. kategória és a Suzuki kupa bajnoki címéért az éves kiírásban. A páros tempós és látványos autózással igyekezett abszolválni a technikás nyomvonalat, azonban sajnos a technika ördöge közbeszóllt, így idő előtt kiállni kényszerültek. Bár az évadzáróról serleget nem vihettek haza, de az év végi díjkiosztón sikerült gyarapítaniuk a vitrin tartalmát. De elég a szövegelésből, lássuk, hogy milyen volt a pálya a Suzuki belsejéből.
A negyedik felvonásban visszatérünk a Ladások mezőnyébe. Gerendás Ádám Székács Alex navigálásával vágott neki a Metabond bajnokság évadzáró versenyének. A páros igyekezett minél több pontot szerezni a szezonfinálén. A gyors és látványos versenyzést követően a Lada kupában dobogóra állhattak a nap végi díjátadón. Lássuk, hogy sikerült abszolválni a Ladának az écsi kanyarokat.
Végül, de nem utolsó sorban egy villám gyors hölgy pilóta, Jantó Dorina mellé is beülhetünk a híres versenypályán. A késő őszi időpontnak köszönhetően a harmadik kör nagy része már korom sötétben zajlott, ami igencsak megnehezítette a mezőny dolgát. Dorina azonban az erősebbik nemet meghazudtoló ügyességgel és bátorsággal vette az akadályokat, és a nap végén egy erős mezőnyben épp csak lemaradt a kategória dobogójáról. Lássuk, hogy haladt végig a korom sötétben a Fiat Punto a pilótával a volánjánál.