Idén is zajlik a Rábaringen az élet az M&B Racing Team jóvoltából. Először március 11-én, vasárnap várják a tesztelni vágyókat
A Máté&Böri Racing Team lelkes csapata az idei év során is több eseményt tervez a Rábaringen. Első ízben március 11-én, vasárnap lesz lehetőség a téli felkészülés után a versenygépek beizzítására egy szervezett körülmények között megrendezendő rally és drift tesztedzés keretében. A szeszélyes időjárás és az elmúlt évek egyik legjobb nyomvonala is jó szórakozást és változatos körülményeket ígér a résztvevők számára. A nap során ismét limit nélkül lehet teljesíteni a kijelölt szakaszt, ki lehet próbálni a téli fejlesztéseket, sőt akár a szponzorokat, barátokat, családtagokat is el lehet vinni 1-1 körre.
Eddig is szép számú jelentkező van az edzésnapra, de még mindig lehet jelezni a részvételi szándékot. Követelmények pedig a következőek:
Feltételek Rally tesztedzésre: -Bukócső (nem kötelező a homológ,jó a csavaros cső is) -Kagylóülés -Minimum 4 pontos öv -Tűzoltó készülék
-Bukósisak (min. E jelzésű)
-Szerviz ponyva 4x5m
-Előzetes regisztráció
Feltételek Drift edzésre: -Minimum 4 pontos öv -Kagylóülés -Tűzoltó készülék -Bukósisak(min. E jelzésű) -Szerviz ponyva 4x5m -Előzetes regisztráció
Nevezési díj 20.000 Ft. Egy autóval többen is nevezhetnek. Fontos: a bukócsővel rendelkező driftautók is felmehetnek a rally nyomvonalra. Jelentkezni és további információt kérni a mateboriteam@freemail.hu oldalon lehet. Nem verseny, időmérés nincs!
A nézők számára a belépődíj 500 Ft, ami mellé jár egy energiaital is. 14 év alattiak számára ingyenes a belépés. A szervízpark területén büfé várja a vendégeket. Fontos: az autósport veszélyes! Kérjük jól válasszátok meg a helyet, a biztonságot szem előtt tartva és tartsátok be a sportbírók utasításait! Kapunyitás: 7:30-tól, pályabejárás 8-tól, éles autózás 9-18 óra között. A jó szórakozás garantált, gyertek minél többen!
1.Tehel Károly SUZUKI 2.Tóth Zsolt-Miczinger Zsolt RENAULT 3.Gajdácsi Edina SUZUKI 4.Kosztolányi László LADA 5.Mázsa Krisztián LADA
6.Téringer Alex LADA
7.Nagy Bendegúz AUDI
8.Mészáros Márk BMW
9.Hadlacki Erik-Hadlacki János AUDI
10.Toldi Tamás LADA
11.Mészáros Áron LADA
12.Nyúl Ferenc VW GOLF
14.Makó Szabolcs SKODA
15.Szabó Ákos VW GOLF
16.Békési Lajos-Horváth András LADA
17.Tüsy Zoltán-Joó Gábor LADA
18.Bauer Zoltán(Nyaki)-Hetesi Renáta(Nyakiné) LADA
19.Fehér Gábor LADA
20.Ifj Fehér Gábor LADA
21.Ender Attila BMW
22.Virág Csongor BMW
23.Tábori Bálint LADA
24.Temesvári Miklós-Temesvári Martin BMW
25.Máté Péter - Máté-Szabó Hajnalka RENAULT
26.Szabó Tamás MERCEDES
27.Molnár Csaba BMW
28.Ürmös Tamás TRABANT
29.Serdült Jozsef-Bor Tibor BMW
30.Ódor László-Lukácsi Balázs WARTBURG
31.Pócsföldi Attila-Kaposvári Tamás BMW
32.Szarvas Csaba LADA
33.Bedecs László-Sata László LADA
34.Vatali Péter LADA
35.Bölcs Balázs SKODA
36.Tóth Márk-Garzó Attila SUZUKI
37.Gergely Richárd LADA
38.Paár Zoltán(Pidár)-Molnár Bálint LADA
39.Landthaller Ede LADA
40.Peringer Viktor LADA
41.Andreas Wirl BMW
42.Jagadics Gábor BMW
43.Skerletz Péter-Friedl Annamaria LADA
44.Imre Dávid LADA
45.Bakos Attila MAZDA
46.Józsa Péter SUZUKI
47.Novák Balázs BMW
48.Somogyi Zoltán (Dr Olaj) BMW
49.Jantó Attila-Jantó Dorina-Ifj. Jantó Attila FIAT
50.Ifj.Hódosi Zoltán LADA
51.Herczog Gábor LADA
52.Horváth Richárd BMW
53.Klér András LADA
54.Stefan Föstíkes LADA
55.Tamtom Gábor-Imre Krisztián LADA
56.Dávid Gróf-Renczés Ádám FIAT
57.Angler Máté TRABANT
58.Nagy Biggy Robi-Kázmér Miki BMW