Kisbér Szlalom 2017- Interjú
Bandee 2017.09.10. 09:45
Molnár Zoltán, a sárga Corsa pilótája volt kisbéri riportalanyom
Hogy zajlott a felkészülés a kisbéri szlalomversenyre? A futam előtt milyen eredményt céloztál meg?
Úgy, mint minden verseny előtt az olaj- és vízszintet ellenőriztem, és feltettem az autót a trélerre. Szerencsére nagyobb szerelést most sem igényelt az autó. Én általában úgy készülök a versenyekre, hogy egy jóízűt autózok és lesz, ami lesz, de szerencsére általában sikerül kupával haza térni.
A pálya nyomvonala mennyire nyerte el a tetszésedet? Volt esetleg kedvenc részed?
Szeretem ezt a pályát. Már tavaly is nagyon bejött, sikerült is harmadik helyen célba érnem. Itt bőven van kihívás, hisz sok helyen poros, mocskos, kavicsos, és sok múlik azon, hogy mennyire sikerül legyőzni a félelmed, és mennyit vállalsz. Az nyer, aki nem félti az autóját.
A szervezők munkájával mennyire voltál megelégedve?
Mint mindig, most is jól éreztem magam. Személy szerint jobban szeretem, mint például a veszprémi rendezést.
Az elért időeredményekkel és a végső helyezéseddel mennyire vagy kibékülve?
Mint korábban említettem számomra az eredmény másodlagos, de harmadik helyen sikerült célba érnem, amivel elégedett voltam. Ami viszont bosszant, az a bójahibák értékelése, hisz van akinek több hiba sem volt elszámolva.
Ült valaki a jobbodon? Ha igen, akkor mennyire élvezte a száguldást?
Igen, volt főnökömet Leitner Imrét autóztattam meg, akiről tudni kell, hogy ez előtt még sosem ült versenyautóban. Nagyon élvezte a száguldást, tetszett neki a kisbéri pálya, és hogy merésznek kell lenni, bevállalósan autózni.
Most is szép számú nézősereg volt kint. Belülről mennyire doppingol a szurkolók látványa?
Jó látni, hogy csápolnak, integetnek, biztatnak. Mikor duplán nevezek akkor igyekszek a nézőknek is autózni, kiszolgálni őket látvány tekintetében is.
A Corsa mennyire bírja a kiképzést a versenyek során?
Minden év elején nagy revízión esik át az autó. Év közbe eddig nagyobb gond nem volt vele hál’isten. Kisebbek persze előfordulnak, ez a versenyzés velejárója. Emlékezetes a tavalyi kisbéri futam, ahol kilyukadt a hűtő, de a szünetbe sikerült kicserélni, és így harmadikként érhettem célba.
Az autóról mit lehet elárulni olvasóink számára?
A Corsát egy 1,6-os F Astra motor hajtja, ami a korábbi 1,4-es helyett került bele. Található benne keményített futómű, sper, és könnyített kasztni. Általában másoktól vásárolt használt, kb 70%-os slickeken megyek. Szeretnék még egy kormányfelezőt bele, és tervben van egy erősebb motor és bukócső is, hogy az écsi pályán is tudjak indulni. A kocsi folyamatosan fejlődik, mert igaz az első versenyemen sikerült dobogós lennem, de ez után több versenyt várni kellett az újabb kupára. Most a motorcsere óta már második helyek is összejöttek. Szeretném fokozatosan tovább fejleszteni a kocsit, és még több rutint szerezni. Ami megtisztelő, hogy a versenyek mellett már kaptam felkérést szülinapi autóztatásra is .
Idén még milyen versenyeken tervezed a rajthoz állást?
Hát a szeptember 24-i ácsi versenyen mindenképp szeretnék ott lenni, ezen kívül a bakonyi pálya a nagy kedvencem, ezért ha törik ha szakad a szentlászlói évadzárón is ott leszünk.
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják és segítik a futamokon való rajthoz állásod?
Köszönet a támogatásért: Rába Fólia, Skorpio dekor, Rubin autó, Holakp gumisok, Bodor Kft. És köszönöm a barátaim támogatását: Ungvári Peti, Leitner család, Somogyi Zoli, Róka és a többiek.
Köszönöm a válaszokat, balesetmentes versenyzést a továbbiakban is.
|