Metabond Rally & Tunning Day 2017- Interjú
Bandee 2017.08.30. 21:56
A Fiat Bravo pilótáját, Ravasz Gábort kérdeztem a tesztedzéses élményeiről
Hogy zajlott a felkészülés az augusztusi rally tesztedzésre? Milyen céllal vágtatok neki a napnak?
Teljesen átnéztük az autót. Sokat edzünk vele, így azért volt is mit csinálni rajta . Igazából még próbálom szokni az autót, fél éve van nálam. Tapasztalatszerzés és egy jó autózás volt a cél zártpályán. Ami részben sikerült is, csak estére mar elfogyott a fekünk .
Maga a pálya mennyire nyerte el a tetszésetek? Volt esetleg kedvenc részed?
Nagyon tetszett fülig ért a szám az elejétől a végéig . A fenti szalagkorlátos rész után volt egy S kanyar, ami igazan belopta magát a szívembe .
A szervezéssel mennyire voltatok elégedettek?
Minden elismerésem a rendezőké. Többször beszélgettem az edzés alatt a Böröczky Gáborral. Nem kis munkát es energiát fektettek bele, hogy minden jól működjön es ez sikerült is nekik.
A nap folyamán kik ültek a jobbodon? Nekik mennyire tetszett a száguldás az écsi katlanban?
Négyen érkeztünk az edzésre: a navigátorom, barátnőm,apukám és jómagam. Felváltva jutott azért jó pár kör mindenkinek. Nagyon tetszett nekik, és aminek külön örülök, hogy megkaptam tőlük a visszajelzést is, hogy rengeteget fejlődtem az utóbbi félévben.
A nap során volt nyárias idő, eső, sötét... mennyire nehezítették meg ezek a változatos körülmények az autózást?
Nekem nagyon. Kopott utcai gumikkal mentünk meg volt nálunk egy szinten szebb napokatt látott garnitura slik gumi. Szárazon meg nem volt gond vele, de esőben elég nehéz volt igy menni.
Volt esetleg valami igazán emlékezetes kaland a nap során?
Igen, rögtön az első körben kétszer is megforogtunk. A másodiknál már elég közel volt a szalagkorlát is.
Az edzésen kívül esetleg meglátogattátok a többi betétrendezvényt? Ha igen, mennyire tetszett ezek kínálata?
Természetesen körbe néztünk. Nagyon színvonalas volt. A drift placcon többször is elég sokat elidőztem .
Az autódról mit lehet elárulni olvasóink számára?
Az autót fél éve vásároltam. Egy Fiat Bravo HGT-ről van szó. 2000 köbcentis, 20 szelepes 5 hengeres motor dolgozik benne. (A hangjába szerettem bele). Természetesen azóta már rengeteg mindent változtattam rajta. Jelenlegi állapotában kb. 160-170 lóerőt tud.
Az idei évben még milyen eseményeken tervezed a részvételt?
Első sorban tesztedzések. Nagyon elnyerte a tetszésem. Pár kisebb szlalomot és mini rallykat tervezek. De ha közben jön valami, ami megtetszik természetesen megyünk oda is.
Végül, de nem utolsó sorban kik támogatják, segítik a versenyzésed?
Első sorban apukám, az autó szervízelését ő végzi, és barátnőm, aki mindig bátorít és mellettem van. A pontos érkezésünket és szállítmányozást a Zolioli Kft-nek köszönhetem. Relax Szalon Mágocsnak pedig a versenyautó tárolását .
Köszönöm a válaszokat, további sikeres futamokat!
|