1. Napló kupa Szlalomverseny- Beszámoló és eredmények
Bandee 2017.04.20. 21:47
Az első idei veszprémi szlalom, ahogy én láttam. A kategóriák dobogósai most sem lettek elfeledve
Az elmúlt vasárnap nem csak a húsvét miatt marad emlékezetes, hiszen a nyuszi ezúttal szlalomversenyt hozott a nyugat-dunántúli autósport kedvelőknek. A Veszprém Aréna parkolója idén első ízben ezen a napon várta a bólya kerülgetős mezőny képviselőit és a sport szerelmeseit egy nagyszabású futamra. A szervezők ezúttal gondoltak egy nagyot, és összekötötték a szlalomversenyt egy nagyszabású Skoda találkozóval, és egy közös, városi felvonulással a királynők városának utcáin.
Az érdeklődés ezúttal sem maradt el szerencsére, hisz megtelt a 120 fős lista a versenyre. A szervezők ezúttal egy viszonylag hosszú, tempós pályát jelöltek ki, melyből azért nem hiányoztak a klasszikus szlalomos elemek sem. A kijelölt nyomvonalat négy alkalommal kellett teljesíteni a mezőnynek,melyben sok szép és érdekes autót láthattunk. A népes Lada és BMW felhozatal jó garancia volt a látványra, de a többi pilótát sem kellett félteni.
Én a Várkonyi családdal vágtam neki az útnak a kék villám fedélzetén . Lefelé menet az eső kicsit ránk ijesztett, hisz a hírhedt szerpentinnél eléggé ráeredt az égi áldás, de szerencsére a helyszínre érve nyoma sem volt esőnek. Szélnek viszont annál inkább… de ezt már megszokhattuk itt, a kabát azért elkellett, mert nem volt melegünk.
A szervízparki szemlélődést követően elhelyezkedtünk a pálya szélén. A csajok a körforgalmat választották, míg én és „Vicufater” a visszafordító eseményeivel kezdtük a napot. A szentlászlói különítmény szintén a körforgalomban biztatta a mezőnyt, melynek közlekedésére nem lehetett panasz. A helyeinket változtatva szinte az egész parkolót sikerült körbekattintgatni a nap folyamán, melyen az első három szakaszt tekintettük meg a helyszínen.
Nagyobb esemény volt Zubó Dávid tábladöntése, Pintérék és ifjabb Kloó oszlopfogása, de Köpci is megreptette az új sast a körforgalomban. Látványban szerencsére nem volt hiány, a mezőny tagjai szépen terelték a vasat, sok szép pillanatot okozva a szép számú nézőseregnek. Kijelenthetjük, hogy megérte kilátogatni a veszprémi futamra. A versenyen készült képeinket megleshetitek >>ITT<<.
Most pedig szokásunkhoz híven tekintsük át a kategóriák dobogósait:
Az abszolút értékelésben Söjtöri András volt a leggyorsabb az új építésű Toyota MR2 volánjánál. A második helyen Balogh Tihamér Suzuki Ninjája ért célba, míg a harmadik legjobb időeredménnyel id. Kloó László és a Formula autó zárta a napot.
Az A1 kategóriában Takács Péter, vagy ahogy többen ismeritek Köpci érte el a legjobb köridőt. Az újjá született büszke sas mögött két márkatárs, Huber Zoltán és Lennert József állhattak fel a dobogóra.
Az A2 mezőnyében Szollár Norbert bizonyult a leggyorsabbnak. A Suzukis pilóta a Trabanttal induló ifj. Krencz Istvánt utasította közvetlenül magamögé, míg a harmadik pozícióban a szintén Suzukival induló Pállfy Kristóf zárta a megmérettetést.
Az A3 kategóriában Jantó Attila győzelmével zárult a húsvéti száguldás. A Fiat Puntoval versenyző pilóta mögött a Peugeot-val induló Szász Ákos fejezte be a napot az ezüstérmes pozícióban, míg a pódium alsó fokán a Citroen Saxo-val induló oláh Milán várhatta a díjkiosztót.
A H1 mezőnyében Osváth Bence sikerével zárult a versenynap. A hátsókerekes Suzukival induló pilóta mögött a piros Ladával versenyző Bóka Dávid zárta a napot a második helyen, Osváth Balázs pedig harmadik lett, szintén az orosz típussal.
A H2-esek között Söjtöri András vihette haza a győztesnek járó serleget. A második lett Ungvári Péter a tűzpiros E30-as BMW-vel. A harmadik helyen pedig Pintér Máté fejezte be a napot, szintén egy jó bajor fedélzetén.
A Junior kategóriában ifj. Jantó Attila és a Fiat Punto ért körbe leggyorsabban a pályán. A második helyezett lett Tóth Gergő Soma egy BMW-vel, míg harmadik helyen fejezte be a futamot Weininger Martin, szintén a német márka képviseletében.
Az N1 kategóriában csak egy nevező volt, Kárnyáczki Tibor, aki egy Trabant fedélzetén teljesítette a távot.
Az N2-ben szintén csupán egyetlen rajthoz álló volt, a bordó Skoda 120-assal versenyző Balla Viktória személyében.
Az N3 kategóriában a Honda Civiccel induló Rikk Attila érte el a legjobb eredményt. Második helyen ért célba a Fiat Puntóval versenyző Thury Tamás. A harmadik helyezettnek járó serleget pedig Bali Ádám vihette haza, aki egy Fiat Bravo-val róta a köröket.
A Női kategóriában Jantó Dorina bizonyult a leggyorsabbnak , aki szép versenyzéssel hozhatta haza a serleget, az abszolút 32. helyezése is megsüvegelendő teljesítmény. Második helyen Osváth Zsófia, a harmadikon pedig Balla Viktória végzett.
A Proto mezőnyében Balogh Tihamér lett az első, id. Kloó László a második és a Suzuki-s Leitner Tamás a harmadik.
|