Szezon előtt mondták... 2017- 3. rész
Bandee 2017.01.24. 22:22
Újabb pilóták válaszoltak a kérdéseinkre az idei tervekkel kapcsolatban
Marton Zoltán- Renault Clio
Teljes mértékben sikeres szezont tudunk magunk mögött. 10 versenyen sikerült elindulnunk, nyolcszor célba is értünk és a bajnokságokban is sikerült teljesítenünk a kitűzött célokat. Sajnos mindkét ütközésünk olyan sérüléssel járt, amely nem csak az aktuális, de az utána következő versenyünket is zavarta, így a második félévünk kevésbé volt sikeres, mint az első de év végén így is dobogóra állhattunk kategóriánkban a Nyugati Régióban és a MARB Országos Értékelésben is. Eddig pihentünk, egy hete kezdtük meg a felkészülést az idei szezonra. Jelenleg a kopó alkatrészek cseréje, valamint a karosszéria javítása, szépítése folyik. Nagy fejlesztés nem lesz idén az autón, de új ruhát kap a jármű, idén másként fog kinézni… Valószínűleg a murvás futamokon nem a Clioval indulok majd, így megkezdtem a tapogatózást az autó bérléssel kapcsolatban is. Ebben az évben kisebb hangsúlyt kap a bajnokságokban való szereplés. Szeretnék murvás versenyeken indulni, tervezek horvátországi aszfaltos versenyt és persze indulunk a kedvenc pályáinkon az amatőr versenyeken. A szezont a Rally2-ben kezdjük majd, bár még nem egyértelmű, hogy Miskolcon, vagy Szombathelyen. Ha nekünk és támogatóinknak is tetszik, akkor az is elképzelhető, hogy teljes szezont futunk.
foto: galadriel.hu
Nagy Richard- BMW E30
Az előző szezonnal meg vagyunk elégedve, mert igazából az volt a terv hogy a nagyokhoz megpróbáljunk felzárkózni, de ehhez képest pár versenyen sikerült dobogóra állni a felnőttek között. Az ide évre nem fogunk sokat változtatni az autón, egyenlőre gumi választás előtt állunk, hogy minél kedvezőbbet tudjunk venni. Idén a Pannónia-ringen kezdjük a szezont, a veszprémi versenyeken biztosan indulunk a többi meg még alakul.
Hege Barnabás- VW Golf
Az előző évet kicsit megszenvedtük, első szezonom volt. A kocsival voltak bajok rendesen, állandóan úszott a segge. Az utolsó-Szentlászlói versenyt végre élveztem. Jelenleg pucolom - csiszolom a kasztnit. Reméljük kap másik futóművet. A többit még meglátjuk. Az idei évben a terv a DSZK és a Bakonyszentlászlói bajnokság.
Turóczy Szabolcs- Lada VFTS
A tavalyi szezon családi okok miatt nem igazán volt teljes, mást dobott az élet, így azokra kellett koncentrálni. 2 versenyen tudtunk elindulni, az nagyon jó volt, élveztük, bár szinte végig műszaki problémákkal küzdöttünk. Az idei évad kicsit érdekes lesz. Az amatőr autósport gyakorlatilag megszűnt. Tavaly kellett FIA cső, meglett. Kellett ez meg az, meglett. De azt ne várja senki, hogy majd beruház hipp-hopp az ember sok százezer forintot cipőre, kesztyűre, aláöltözőre meg egyéb cifraságokra. A környező országokban is hasonlóak a versenyek, az autók az emberek - ott nem kérnek ennyi baromságot, mert nem evvel akarnak versenyzőket lasszózni a nem létező profi géposztályokba. Így azt hiszem várakozó álláspontra helyezkedünk, és megvárjuk, amikor majd normalizálódik a helyzet. És remélem, hogy sok olyan alkalom lesz, mint a március eleji rábaringi tréning, mert azokon szívesen részt veszünk... Hogy idén hol indulunk? Szinte meg is válaszoltam a kérdést, egyelőre sehol sem fogunk szerintem. Legalábbis ezen formában MNASZ versenyen nem, mert mi is azok közé tartozunk, akik szinte teljes önerőből versenyzünk - nincs is 2 milliós rajtprogramos űrmotorunk - és teljes ruhánk sem lesz. Remélem azért egyre több lesz a rally edzés, ahol viszont mindenképp szeretnénk szórakozni - hisz ez nekünk csak hobby…
Oláh Milán- Citroen Saxo
A tavalyi volt az első szezonunk édesapámmal, és mindkettőnk számára hatalmas élmény volt. Nem számítottunk arra, hogy helyezéseket érünk el ezért nem is neveztünk a DSZK-ba. Ennek ellenére a szezon során többször lettem harmadik és második a kategóriámban, de a kisbéri első helyezésre vagyok a legbüszkébb. Nagyon tetszett a kisbéri pálya, de a bakonyszentlászlói pályák és a duplafutamos, első veszprémi verseny is különösen tetszett. Az autó kiválóan működött, csak pár dologban tér el a gyáritól, mint pl 60as nyitott rendszer, slick gumi, hidró kézi.Összefoglalva a versenyeken jó volt a hangulat, a versenyzők tábora nagyon befogadó, barátságos és segítőkész, sokat tanulhatunk tőlük. Jó tagja lenni egy ilyen társaságnak. A Saxo kapott karácsonyra egy pár keményebb lengéscsillapítót előre, illetve egy 2 centis ültetést. Egyenlőre ennyi, tervben van még egy kis súlycsökkentés. Az autó tesztelésére nincs sok lehetőségünk, az első versenyig marad a youtube videók nézegetése az előző szezonról. Szeretnénk nevezni a DSZK-ba, veszprémi, bakonyszentlászlói, kisbéri, móri,és esetleg a tavalyi szezonunkból kimaradt devecseri versenyen szeretnénk indulni.
|