Szezon előtt mondták... 2017- 2. rész
Bandee 2017.01.21. 22:17
Folytattuk szezon előtti kérdezősködésünket, újabb öt választ olvashattok az idei tervekről. Köszönjük a pilótáknak a közreműködést!
Kókai Gábor- Lada VFTS
Alapjában véve én minden versenyben megtalálom az a pillanatot, amiért azt mondom, hogy ezért érdemes volt eljönni, éppen ezért az egész rally-s évvel ez a mondani valóm, hogy voltak nagyon jó versenyek, amin jó eredményeket értem el és voltak olyan versenyek amin ugyan kiestem, de a társaság miatt meg az egész rally feeling miatt érdemes volt részt venni a versenyen. 2016-ban külön kiemelném a mátrai hegyi versenyt ahol ugyan 2 napig szakadt az eső meg a kocsit is összetörtem, de nagyon jó volt a szervezés meg az egész közeg, és a víz miatt nagyon extrém volt az egész. Még a Mikulás rally-t emelném ki, mert az egy igazi rally verseny!!! Jó volt az idő, jó volt a mezőny, jó volt a pálya, jó volt az eredmény, de az utolsó gyors előtt kiálltam, mert volt egy kis műszaki hiba, de nem akartam kockáztatni, inkább kiálltam. Igazán felkészülés az idei szezonra NINCS! A 6. Kiskókai Rally Bálra készülünk, ahol 250 fő rally-s szokott összejönni a holt szezonban. Ez 2017.02.25-én lesz Retro zenével vacsorával tombolával. Minden rallyst és rallyt szerető embert szeretettel várunk. Mivel most született meg második gyermekem egy, kislány, ezért 2017-ben egy-két buli versenyre fogok elmenni és építek 0-ról egy új Ladát, ami elvileg 2017-es Szilveszter Rally-n fog debütálni. Nagyjából ennyi... A RALLY SZÁMOMRA ÖRÖK…Nyomjuk a gázt!!!!
Jantó Attila- Fiat Punto
Sziasztok ! A tavalyi szezon kissé nehezen indult , az új speer versenyenként eltört egy féltengelyt , egy elveszett ablakmosó tartály kupak miatt elfüstölt egy elektronikánk. Azonban onnantól , hogy saját megoldással egyedi féltengelyt építettünk hozzá az autó végigvitte az évet gyakorlatilag hiba nélkül. Ami ha azt nézzük, hogy kb. 25 hétvégén autóztunk vele legtöbbször hárman, nem rossz egy olasztól . Az eredményeinket tekintve ennél jobb évünk már nem igen lehet. A dunántúli szlalom kupában hárman három kategóriát (A3,Női,Junior)megnyertünk maximális pontszámmal. Bakonyszentlászlói bajnokságban én T4 kat. első helyét hoztam el , Dorina a női kat. második helyét , Gazdag Judit mögött . A legjobban a kisbéri versenyt élveztük , ahol ráadásnak Dorina Judit előtt tudott nyerni. Az autó jelenleg szerencsére egyben van. Idénre egy nagy fejlesztést terveztem ,egy saját elképzelésem szerint megépített rövid áttételű kapcsolókörmös váltót szeretnék , de még sajnos tervezés alatt áll , és nem kaptam egyértelmű igent a megvalósíthatóságára a gépműhelyből. Én az utolsó pillanatig bízom bennük, mert ettől több másodpercet remélek körönként. Az idén a tavalyihoz hasonlóan, ahol csak időnk engedi ( DSZK , Bakony , Veszprém , egyéb kisebb versenyek ) szeretnénk indulni és egyre nagyobb sikere van a jótékonysági autóztatásoknak is ahol kötetlenül szórakozhat mindenki.
Cseh Tamás- Lada 2101
Először is az előző szezon az autó építésével állítgatásával telt azért sem voltunk sok versenyen. Sok minden nem úgy jött össze, ahogy szerettük volna! De azért nem vagyunk elégedetlenek! Az idei szezon is ilyesmi lesz, mert lehet, hogy új autóval próbálkozunk. Ugyan úgy Lada lesz, csak szeretnénk komolyabbra építeni, gondolok ez alatt: erősebb motor, váltó, felfüggesztés, csövezés. De nem biztos, hogy elkészül időben. A mostani is kapott új karbit gátlókat. Gyakorolni minél előbb szeretnék neki állni próbálgatni, hogy fejleszteni lehessen a versenyre! A következő szezon is erről fog szólni úgyhogy nem tervezek sok versenyen indulni inkább az új autóba szeretném fektetni a pénzt és az időt hogy jövőre egy ütősebb géppel tudjunk majd indulni.
Papp Arnold- Lada Kit-Car
Sziasztok először is! Tavalyi évben sajnos csak egy versenyen indultam a Szilveszter Rallye-n ez úgy gondolom tökéletesen sikerült. Emellett Szabó Árpival sikerült megalapítanunk egy csapatot, a PSZA Motorsport-t, ezzel viszonylag sok időt foglalkoztunk és foglalkozunk is az idei évben. Az autó tavaly lett kész, idén már voltunk vele tesztelni egyet a kiskunlacház-i FRT kupán, erősnek tűnik pont olyan amilyennek megálmodtam. A hajtásláncban és futóműben van még fejleszteni való ezt az idei évben reméljük véghez tudjuk vinni. Csapat oldalról folyamatosan tárgyalunk, és egyeztetünk a versenyzőinkkel. Lesz versenyzőnk Historic-ban, Rally2-ben és ORB-ben is szóval nem panaszkodunk. Idén teljes bajnokságot nem tervezek, de egy-két futam tervben van a Rally2 P12-es kategóriájában. Ha megyünk idén, szeretnénk kicsit komolyabban venni az idő elleni küzdelmet és felnőni ehhez az erős Rally2-es mezőnyhöz. Köszönöm a lehetőséget és szeretném megköszönni együttműködő partnereinknek: Kasza Motorsport, TEN-LINE TEFLON-bevonó, Szinterező és Ker. Kft., Ruhan Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., FoliaZ.hu, Robitlág Bt., Multi Garage Kft., Solar Pro-Tech Kft., Zsom Travel Kft., Szakal-Metal Kft., Vendrey & Társa Kft., BPracing.hu., Zoldautoszerviz., Maksiauto.
Molnár Attila- Suzuki Swift
Nekem nagyon tetszett az előző szezon. Izgalmas és érdekes is volt, sikerült valamennyi DSZK-s futamon indulnom illetve teszt jelleggel még ezen felül Nagyatádon és Oroszlányban is voltam. A kocsit év elején vettem, az első versenyeken teljesen szériaként ment, majd a fejlesztés folyamatos volt év közben. Új gumik, ültetőrugók, felnik kerültek fel/bele év közben. A nagy ellenfelet, Csurit Pécsen sikerült először utolérni hála az új kerekeknek. Felkészülés nem nagyon van, a kertben parkol a kocsi, várja a szezont. Az első verseny előtt kap majd egy mosást és remélem sikerül rávennem magam a pécsi ragacs maradványainak eltávolítására is, ami már nagyon zavar. Idén is szeretnék ott lenni az összes DSZK-s futamon és tervezem a nagyatádi és oroszlányi versenyeket is, amik nagyban segítettek tavaly is a szezon elején bemelegítéshez. Tavasszal egyébként is nagyon szeretek menni, mivel meghatározó volt kamasz koromban a Salgó ralikon nézőként részvétel és ez a "tavaszi zsongás" az autósport iránt azóta is megmaradt.
|