Bakonyszentlászló 2016/4 Beszámoló és eredmények
Bandee 2016.10.21. 23:01
A bakonyi finálé ahogy én láttam, természetesen a dobogósokról most sem feledkeztem meg
Mintha csak most kezdődött volna az idei bakonyszentlászlói versenyévad, de már a záró futamot is magunk mögött hagytuk a múlt hétvégén. Az október közepén záruló futamra még szinte minden kategóriában maradt kérdés a bajnokság végeredménye tekintetében, bele értve a DSZK-s értékelést is.
Az érdeklődés most sem maradt el a szokásostól, hiszen percek alatt felteltek a helyek a nevezési listán. A 120 főt számláló mezőnyben most is akadt bőven Lada és BMW, de a Suzukisok, Trabisok és az Audisok is szép számmal képviseltették magukat. A kilátogató nézők tehát kedvükre válogathattak a sok szép és gyors autóból.
Én Vicuval és édesapjával vágtam neki az útnak Óvárról, és Pannonhalmán csatlakozott csapatunkhoz Ermex barátom is. A csapatunkat Dióék és Róka képviselték még a szezon finálén. A reggeli szervízparkos körbejáráson szemezgettünk a szép autókkal, váltottunk pár szót ismerőseinkkel, Rütyünél és Pista bánál magunkhoz vettünk egy kis lélekmelegítőt, ami el is kellett, hiszen elég hűvös volt a reggel, majd elfoglaltuk a fotós pozíciókat.
Az első körben a rajt utáni visszafordítót néztem ki magamnak, ahol Babor is kamerázott és fotózott ( videóját és képeit >>ITT<< meg is tekinthetitek). A vizes pálya és a párás levegő sajnos a tempó és a képek rovására ment, de a kör végére az út felszáradt, és a fényviszonyok is jócskán javultak. Mindeközben Zoli, Vicu és Róka belülről tapasztalhatták meg milyen is a pálya, köszönhetően Veingartner Szabinak, Krámli Daninak, Huszár Rolandnak és Sarus Csabinak.
A következő körben a kémény környékét vizslattuk meg, majd a harmadik gyors nagy részét a Portánál lestem meg. A látványra egyik helyen sem lehetett panasz. A két mért szakasz közötti ebédszünetben megkóstolhattuk a rendezők isteni babgulyását, amiért ezúton is köszönet. Sajnos a némi csúszás miatt nem tudtunk végig maradni, mivel este 6-kor Mosonmagyaróváron kellett lennünk.
A versenyről ismét kellemes élményekkel és sok jó nyersanyaggal gazdagodva távozhattunk. Jó volt látni újra Papeszt versenyezni, és Stummer Dezső barátom nagy visszatérését, találkozni rég nem látott ismerőseimmel, Virág Tomival és Matics Barbival és Tódori Tibi bával is.
Köszönjük a szervezők egész éves színvonalas munkáját, a finom ebédet és a kiváló pályát. Köszönjük a mezőny szép közlekedését, Rütyiéknek a reggeli frissítőt, a pilótáknak a lehetőséget egy körre, és Vicuéknak a fuvart. A futamról készült képeinket megleshetitek >>ITT<< és amíg a mi videónk el nem készül, addig csekkoljárok Andrási Laci mesterművét is a futamról >>ITT<<. Reméljük jövőre is sok jó futamon vehetünk részt a bakonyi szervezőknek köszönhetően.
Végezetül tekintsük át a dobogósok listáját:
Az abszolút kategóriában a győzelemnek a BMW-vel versenyző Lovász Róbert örülhetett. Másfél másodperccel lemaradva tőle Szalai Gergő végzett a második helyen egy Suzuki Swifttel, a harmadik pozícióban pedig Balogh Tihamér és a Suzuki Ninja fejezték be a napot.
Az S1 kategóriában a Suzukik dominálták ismét a mezőnyt. A győzelemnek a hófehér Swifttel versenyző Veingartner Szabolcs örülhetett. Második helyen ért célba Németh Szilárd, a harmadik helyen pedig Szakonyi Gábor zárta a futamot.
Az S2 kategóriában ezúttal csak ketten indultak a futamon. Az első helyet Dombi Péter és a VW Golf TDi szerezték meg. Másodikként zárt a veterán Ford Granadával versenyző id. Mayer László.
A T1 „Trabis”kategóriában ezúttal Németh Dávid örülhetett legjobban a díjkiosztón. A második helyen ért célba Szautner Endre. A dobogó legalsó fokára pedig Nagy György állhatott fel.
A T2 kategória elejében az épített Suzukik és ügyes kezű pilótáik domináltak. Szalai „Gergic” a Büszke Sas-t a kategóriagyőzelemre röpítette. A második helyen várhatta a díjkiosztót Györgyi Gábor, a harmadik pedig a „Sas” eredeti gazdája, Takács Péter „Köpci” lett.
A T3 mezőnyét Meszes András nyerte Toyota Starletjével. A második helyezett lett a nap végén Dobos Tibor Hondájával. A harmadik helyezettnek járó díjat pedig Oláh Milán vihette haza egy Citroen Saxoval versenyezve.
A T4 kategóriában Jantó Attila nyerte a megmérettetést Fiat Puntojával. A második pozícióban zárta a küzdelmet Papp Krisztián és a fekete Ford Focus megelőzve Hege Zoltánt, aki egy Audi A4-essel teljesítette a távot.
A H1 kategóriában ezúttal Osváth Balázs és Ladája voltak a leggyorsabbak. A második helyen végzett Hock Tomi a közönség által jól ismert kék körlámpás Zsiguli volánjánál, a harmadikként pedig Pleiveisz Tamás és Subaru Justy-ja fejezték be a csapatást.
A H2-esek között Lovász Róbert vihette haza a győztesnek járó serleget. A második helyen Nagy Richard és E30-as BMW-je zárták a szlalomfinálét. A harmadik helyezett pedig Bakonyi Dániel és Audija lett a nap végén.
A Proto kategóriában a győzelemnek Balogh Tihamér és a Suzuki Ninja örülhettek megelőzve Pathy Laci bácsi Trabantját és Schwéger Milánt, aki egy Trabant „Pick Up” kormányánál teljesítette a távot.
A Női mezőnyben Gazdag Judit örülhetett legjobban a versenynap végén. A Toyota Starlettel induló pilótát Jantó Dorina és Fiat Puntoja követte az eredménylistán. Harmadik helyen zárta a napot Németh Klaudia és Suzukija.
A verseny eredményeit és a kategóriák pontversenyének végeredményét >>IDE<< kattintva megtekinthetitek.
|