Veszprém Szlalom 2016/4 Beszámoló és eredmények
Bandee 2016.09.21. 22:22
A veszprémi szlalomróldióhéjban, benne a kategóriák dobogósaival
A múlt vasárnap került sor a veszprémi szlalomversenyek idei utolsó felvonására. Az Aréna parkolójában rendezett bólya kerülgetés nagy izgalmakat tartogatott, hisz a DSZK kategóriákban még nagy a verseny az év végi pozíciókért, ezért egy-egy helyezésen is sok múlhat a pontverseny tekintetében.
A futamra ezúttal Vicuval busszal keltünk útra. A korai kelés végett kicsit álmosan érkeztünk le az Arénához, ahol egy gyors Tescozást követően a szervízparkot jártuk végig, megcsodálni a gépparkot és váltani pár szót ismerőseinkkel. Vicu kihasználva az alkalmat beült egy fotó erejéig Ürmös Tomi versenyparipájába is.
A több, mint 100 főt számláló mezőny sokszínűségére most sem lehetett panasz. Számomra a legkülönlegesebb gépezet egy OT rendszámos , gyönyörűen karbantartott jobb kormányos MG volt, de persze egy autóra sem lehetett panasz. A népes BMW-s és Ladás mezőny pedig szinte garancia volt a látványos közlekedésre.
A pálya ezúttal is inkább technikás, mint tempós volt. Nézői és fotósszempontból talán a fenti hosszú egyenest követő visszafordítók és a körforgalom ígérkezett a legizgalmasabbnak. AZ első két körben ezeket a pontokat látogattuk meg Vicuval, és készítettünk fotókat-videókat a fordulásokról. Itt összefutottunk Söjéékkel és Andrási Lacival és Nikivel. Az utolsó gyorsot pedig a parkolóban tekintettük meg.
A körök kisebb fennakadásokkal, de viszonylag pörgősen lementek, délután fél 5 körül már vége is lett a mért szakasznak. A hazafelé utat pedig a Mile testvérek potyautasaiként teljesítettük, amiért ezúton is hatalmas köszönet. A futamon készült képeim >>ITT<< megtekinthetőek, Vicu videója pedig előbb-utóbb elkészül. Addig is csekkoljátok Andrási Laci barátom videóját >>ITT<<.
Végül, de nem utolsó sorban köszönjük a szervezőcsapat egész éves munkáját, remélem jövőre is lesz alkalmunk részt venni pár izgalmas szlalomversenyen a parkolóban.
Most pedig tekintsük át jó szokásunkhoz híven a dobogósokat:
Az abszolút értékelésben a legjobb időeredménynek a Formula autóval versenyző Kloó László örülhetett. A második helyezett a GSX versenymotorral szerelt Trabant büszke tulajdonosa, Kovács Tamás fejezte be a futamot. A harmadik helyen pedig Takács Péter ért célba Suzukijával.
Az A1 kategóriában a győzelemnek Köpci örülhetett a „Büszke Sas” volánjánál. A második helyen végzett Lennert József Suzukija, a harmadik helyezett pedig a szintén a „mi autónkat” hajtó Loksa Gábor lett.
Az A2 mezőnyében a fehér kocka Suzuki Swift és pilótája, Györgyi Gábor zárták az élen a napot. Szollár Norbert mindössze két századmásodperccel maradt le márkatársa mögött. A dobogó legalsó fokára pedig Meszes András állhatott fel, Toyota Starletjével.
Az A3-asoknál a Fiat Puntoval versenyző Jantó Attila nyerte a futamot. Második helyen végzett Oláh Milán egy Citroen Saxoval, a bronzérmes pozícióban pedig Papp Krisztián és fekete Ford Focus-a zárták a napot.
A gokartos mezőnyben Badáczi Attila nyerte a versenyt Kiss Balázs és Kaufmann Tamás előtt.
A H1 mezőnyét Hock Tamás nyerte a kék kereklámpás Ladával. A második helyen a Toyota Starlettel induló Wessely Emil ért célba. A harmadik helyen pedig a hátsókerekes Suzuki Swifttel induló Osváth Bence fejezte be a futamot.
A H2 kategóriában a BMW-sek töltötték fel a dobogót. Első helyen Olasz Norbert végzett. Az ezüstérmes pozícióban Ungvári Péter várhatta a díjkiosztót. A harmadik helyen pedig Nagy Richard érkezett célba.
A juniorok mezőnyét az ifjabb Jantó Attila nyerte. A Fiatos pilótát a Ladával versenyző Temesvári Martin követte az értékelésben. A dobogó legalsó fokára pedig a jó bajorral induló Tóth Gergő Soma állhatott fel.
A Női kategóriában teljes lett a Jantó család öröme, hisz Dorina is kategória győzelemmel fejezte be a versenyt. A második helyen a Nissan Micra-t terelgető Osváth Zsófia végzett, míg harmadikként a Suzuki Swifttel induló Németh Klaudia zárt.
Az N1 mezőnyét Mulicz László és Suzukija nyerték. Csurit márkatársa, Molnár Attila követte az értékelésben, a harmadik helyezett pedig a Trabantos Nagy György lett a verseny végén.
Az N2 kategóriában a Suzukisok uralták a mezőnyt. A győzelemnek Veingartner Szabolcs és hófehér Swiftje örülhettek. Másodikként fejezte be a küzdelmet Szakonyi Gábor. A harmadik helyezett pedig Németh Imre lett.
Az N3 kategóriában Ihász-Kovács Tamás és VW Golfja voltak a leggyorsabbak. A második helyen zárt Balogh Dániel egy Fiat Puntoval. A dobogó legalsó fokára pedig az Audi A3-assal induló Hajmási Pál állhatott fel.
A Proto kategóriában az abszolút első Kloó László vihette haza a győztesnek járó serleget Kovács Tamás elől. A harmadik helyen pedig Szabados Károly és a Suzuki Ninja fejezték be a versenyt.
|